zaterdag 5 januari 2013

Een facebookgroepje

Ik maakte zopas een nieuw groepje op facebook!
De creatieve blogsters (en eventuele creatieve bloggers)
Ik heb nu sinds kort zelf een blogje, maar ik ben iemand die héél graag neust in een andermans blog :-)
Zo doe ik vaak nieuwe ideetjes op en ik vind het ook gewoon leuk om te lezen.
Nu leek het mij een tof idee om die mensen allemaal op één plaats samen te kunnen brengen.
Zo vind je niet alleen blogs die je nog nooit eerder zag, maar je leert ook de persoon achter de blog kennen!
Leuk toch!?
Dus als je mijn mening deelt en je hebt facebook, vraag gerust om lid te worden en deel je blog met ons.

5 opmerkingen:

  1. ik ga je dan ook meteen volgen :-) Goed idee van de FB pagina!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het was een ingeving van het moment om het groepje te maken, maar ik vind het toch ook wel leuk :) Ik ben sinds gisteren ook al veel meer blogs beginnen volgen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk! Ik ben al lid van Stof de Stofjes, Hobby Naaiwerkjes en Zigzagsteekje, kbegin stilaan door het bos de bomen niet meer te zien ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goed idee! :-) Ik blog nog niet zo lang maar vind bloggen superfijn en volg ook graag andere blogjes... voor inspiratie en om weg te dromen bij al die mooie en leuke dingen/verhalen die gepost worden! :-)

    BeantwoordenVerwijderen