zondag 23 februari 2014

Panda manie!!!

Hao Hao en Xing Hui, zijn veilig en wel in ons land aangekomen, na een hele lange en verre reis.
Persoonlijk heb ik het niet zo voor dierenparken, maar naar mijn mening en zover ik weet is pairi daiza anders dan de andere. Laat ons eerlijk zijn, de beelden van de kleine giraf uit Kopenhagen spreken boekdelen. Iedereen in shock, maar zo gaat het er achter de schermen eenmaal aan toe in veel parken :-(
Kijk trouwens ook maar eens naar de documentaire "blackfish"
Maar goed, tot zover mijn bezorgdheid over wilde dieren in gevangenschap...
Ik begon reeds aan dit hemdje toen planckendael en pairi daiza nog aan het vechten waren om de panda's (een hele tijd geleden dus) maar vandaag kwam ik het tegen en ik vond het vandaag dus de ideale dag om het af te werken. Enkel het vlinderdasje ontbreekt nog ;-)


1 opmerking: